Іллен Чайкен, телевізійна продюсерка, відзначила, що зараз сама здатна створити соціальну мережу, подібну до концепції, яку вона пропонувала понад 20 років тому. У 2003 році вона намагалася переконати керівництво Showtime у створенні “лесбійського Myspace”. Сьогодні, в умовах бурхливого розвитку нових медіа, Чайкен спільно з іншими колегами заснувала медіа-компанію Run-A-Muck, яка має на меті створення цифрових світів навколо фільмів та телевізійних шоу.
Компанія працюватиме над інтерактивними платформами, що дозволять глядачам взаємодіяти з контентом на новому рівні. “Ми не повинні покладатися на традиційні телевізійні мережі для інновацій”, – зазначила Чайкен. Цей підхід, схоже, відображає зростаючу тенденцію в індустрії, де нові медіа стають основними гравцями у створенні контенту та залученні аудиторії.
