У світі електронних новинних розсилок спостерігається зростання витрат споживачів. Серед тих, хто підписується на такі послуги, є Ем Херманн-Джонсон, яка підтримала письменницю Енн Хелен Петерсен, коли та залишила BuzzFeed News, щоб повністю зосередитися на своєму проекті “Culture Study”. Вона почала платити $5 на місяць за підписку, але, зрештою, виявила, що витрачає близько $600 на рік на різні новинні розсилки.
За останні кілька років дедалі більше людей готові інвестувати значні суми в розсилки своїх улюблених авторів. Однак, як показує досвід Херманн-Джонсон, деякі з них стикаються з труднощами у підрахунку витрат на підписки, адже важко відстежувати, на скільки розсилок вони підписалися.
Це явище свідчить про зміну споживчих звичок, коли люди готові платити за якісний контент, який відповідає їхнім інтересам.