Zoom прагне стати більше, ніж просто відеоконференційна платформа

Ерік Юань та Zoom

Генеральний директор Zoom Ерік Юань вважає, що майбутнє зустрічей може бути значно кращим. Під час пандемії Covid-19 компанія Zoom досягла небувалих висот, ставши відомим брендом та досягнувши ринкової вартості в 160 мільярдів доларів у жовтні 2020 року. Однак, за словами Юаня, такі часи не можуть тривати вічно.

Зараз акції Zoom впали на понад 80% з пікових значень, повернувшись до рівня, що спостерігався до пандемії. Люди повертаються до офісів, а студенти – до класів. Хоча бренд Zoom залишається впізнаваним, його значення починає розмиватися, адже люди часто кажуть “Давайте Zoom” і надсилають посилання на Microsoft Teams або Google Meet.

Юань, який заснував компанію у 2011 році та став мільярдером завдяки її успіху, прагне змінити сприйняття Zoom на більше, ніж просто платформа для відеоконференцій. Він вважає, що штучний інтелект, у який компанія активно інвестує, дозволить людям працювати всього три або чотири дні на тиждень у майбутньому.