Федеральна торгова комісія (Ф.Т.К.) США схвалила злиття рекламних гігантів Omnicom Group та Interpublic Group на суму 13,5 мільярда доларів. Це стало можливим після того, як компанії погодилися не бойкотувати медіаплатформи через їхній політичний контент.
Угода, оголошена у понеділок, є незвичайним кроком для одного з основних антимонопольних регуляторів країни. У рамках цієї угоди Omnicom і Interpublic не можуть об’єднуватися з іншими рекламними компаніями, щоб спонукати своїх клієнтів до бойкотування соціальних мереж, журналів, телевізійних мереж або інших видавничих платформ.
Дані Гуарнера, директор бюро конкуренції Ф.Т.К., зазначив, що координація між рекламними агенціями для зменшення витрат на рекламу в публікаціях з неприємними політичними чи ідеологічними точками зору може спотворити не лише конкуренцію між рекламними агентствами, але й публічну дискусію та дебати.