YouTube робить ставку на livestreaming: нові можливості для стримерів

Нове оновлення YouTube для livestreaming

YouTube оголосив про значні оновлення для свого сервісу трансляції в прямому ефірі, що вказує на намір компанії зробити livestreaming новим важливим напрямком. Ці зміни, які сталися вперше з 2013 року, спрямовані на спрощення процесу початку трансляцій для новачків і надання нових можливостей для досвідчених стримерів.

Тоні Рід, віце-президент з управління продуктами компанії, зазначила, що YouTube вважає livestreaming на межі значних змін, аналогічних тому, як це було з відеоподкастами кілька років тому. За її словами, платформа готова стати новим культурним феноменом.

Більше 30% зареєстрованих користувачів YouTube щодня переглядають контент у прямому ефірі. Компанія активно розвиває цей напрямок, щоб залучити більше активного часу користувачів на екранах, у той час як її головний конкурент Netflix також намагається вийти на ринок прямих трансляцій спортивних подій.

З новими функціями YouTube сподівається залучити ще більше користувачів до створення контенту в прямому ефірі, збільшивши при цьому прибутки від реклами.