Японська компанія Toto спостерігає за зростанням популярності своїх унітазів Washlet у США, які пропонують функцію очищення водою. Історія почалась у 1982 році з реклами, де акторка у рожевій сукні закликала до гігієни: “Якщо ваші руки брудні, ви їх миєте, так? Чому ж ваш зад не заслуговує на очищення?”. Ця реклама викликала шок у багатьох глядачів, але з тих пір японці прийняли цю ідею, і зараз більше 80% туалетів у Японії мають подібні функції.
Тепер Toto сподівається на аналогічний успіх у Сполучених Штатах. У 2022 році популярність унітазів Washlet зросла завдяки соціальним мережам і зіркам, які їх рекламують. Наприклад, комік Алі Вонг присвятила частину свого шоу на Netflix “чарівному японському унітазу”. За даними звіту, більше 40% американців, які ремонтують свої будинки, вибирають унітази з спеціальними функціями, зокрема з биде. Прибутки Toto в сегменті житлового обладнання в Америці за останні п’ять років зросли більше ніж у вісім разів.