Департамент торгівлі США оголосив про введення високих тарифів на критично важливий матеріал для виробництва акумуляторів електромобілів. Відповідне рішення було ухвалено в четвер, і воно суттєво ускладнить ситуацію для виробників електромобілів, які вже потерпають від серйозних змін у політиці.
Китай постачає майже весь оброблений графіт, необхідний компаніям, таким як Tesla, для виготовлення акумуляторів. У четвер адміністрація Трампа ухвалила попереднє рішення, згідно з яким китайські постачальники визнані винними у «демпінгу» і на них накладено тарифи у розмірі 93,5 відсотка. Демпінг у торговому законодавстві означає продаж товарів в іншій країні за ціною нижче, ніж на ринку їхньої країни.
Ці тарифи негативно вплинуть на багато автовиробників, таких як Ford Motor, а також постачальників, зокрема Panasonic та LG Energy Solution, які розпочали будівництво заводів з виробництва акумуляторів у США. Окрім того, тарифи можуть призвести до підвищення цін на електромобілі, тоді як федеральний уряд скасовує податкові кредити до $7,500 для покупців або орендарів таких автомобілів. Цей кредит буде скасовано 30 вересня відповідно до законопроекту про податки та політику, підписаного президентом Трампом цього місяця.
Цього тижня Panasonic розпочала виробництво акумуляторних елементів на новому заводі в Де Сото, штат Канзас, який забезпечить роботою 4,000 осіб. LG виробляє акумулятори в Теннессі та інших штатах. Ці компанії є частиною численних підприємств, які інвестували в виробництво в США за фінансової підтримки федерального уряду, яку республіканці намагаються скасувати.