Компанії Union Pacific та Norfolk Southern, два найбільші вантажні залізничні оператори США, ведуть переговори щодо можливого злиття. Це може стати першим випадком, коли буде створено єдину мережу, що з’єднує Східне та Західне узбережжя країни, що потенційно дозволить скоротити час доставки вантажів.
У прес-релізі компанії підтвердили, що “займаються просунутими обговореннями щодо потенційної бізнес-комбінації”, але не надали гарантій щодо досягнення угоди. Обидві компанії зазнали значних втрат у бізнесі через зростання конкуренції з боку вантажних автомобілів, і злиття може створити нові можливості для залізничного транспорту.
Керівник Union Pacific, Джим Вена, зазначив, що в умовах сучасного ринку компанії не можуть залишатися на місці. Злиття може бути своєчасним, оскільки адміністрація Трампа почала проводити дерегуляцію в залізничній галузі.
Експерти вважають, що створення справжньої трансконтинентальної залізниці – це можливість, яку не можна упустити. Однак злиття може викликати протидію з боку клієнтів, оскільки зменшення кількості великих залізниць обмежить їх вибір і ускладнить переговори щодо кращих тарифів.
При цьому важливо зазначити, що злиття може підлягати регуляторному контролю з боку Комісії з транспорту, яка вимагатиме запобіжних заходів, щоб уникнути зловживання з боку об’єднаних компаній. Це може зменшити привабливість угоди для інвесторів.
Union Pacific, що базується в Омасі, має понад 32,000 працівників, тоді як Norfolk Southern, з головним офісом в Атланті, має близько 20,000 працівників. Близько 80% робочої сили в обох компаніях є членами профспілки.