Внаслідок торгових політик президента Трампа, компанії змушені підвищувати ціни, скорочувати штат, переглядати постачальницькі ланцюги та вносити інші корективи. Це пов’язано зі зменшенням споживчих витрат.
Згідно з даними, оприлюдненими у вівторок, роздрібні продажі в травні зменшилися, зокрема через різке падіння покупок автомобілів і будівельних матеріалів. Це може бути наслідком сплеску витрат на великогабаритні товари перед введенням тарифів. Також ресторани та бари відзначили зниження продажів минулого місяця.
Останнє опитування McKinsey показало, що інфляція та тарифи є найбільшими джерелами занепокоєння для американців. Більшість респондентів вказали, що змінюють свої витратні звички через тарифи.
Деякі компанії вже відчули зміни в бізнесі. Генеральний директор JetBlue у внутрішньому меморандумі повідомив, що компанія скоротила свої операції через зниження попиту на подорожі. Walmart, в свою чергу, попередив, що тарифи можуть призвести до підвищення цін, а також вказав на “негативні споживчі настрої” як на фактор, що впливає на їхній бізнес.