Митні тарифи Трампа загрожують ринку розкішних товарів у США

Сумки відомих брендів на фоні

Ситуація на ринку розкішних товарів у США зазнала суттєвих змін через введення 20-відсоткових мит на продукцію з Європейського Союзу. Влада США, під керівництвом адміністрації Трампа, оголосила про ці нововведення, що ставить під загрозу продаж дорогих брендів, таких як Chanel та Rolex. Ці зміни можуть призвести до підвищення цін на продукцію, виготовлену в Італії, Франції та Швейцарії, що викликало занепокоєння серед американських споживачів.

Згідно з даними Bain & Company, американці минулого року витратили 24% від загального обсягу світових витрат на розкіш, що становить 1,62 трильйона доларів. “США повинні були стати рятівником індустрії розкішних товарів”, – зазначив Юан Реллі, співзасновник інвестиційного банку BDA. Втім, тепер підприємства не готові обговорювати можливі наслідки мит для своїх цін і продажів.

Ринок вже відчував труднощі: зниження попиту в Китаї, рецесія в Німеччині та старіння населення Японії створили додаткові виклики. Тепер же, з новими митами, ситуація стає ще більш невизначеною, ставлячи під загрозу майбутнє багатьох брендів.