Президент США Дональд Трамп знизив тарифи на китайські товари, що викликало полегшення на Уолл-Стрит. Проте для багатьох бізнесів, особливо малих, 30-відсотковий тариф залишився важким тягарем. Попередній тариф у 145% на китайські товари, що діяв близько місяця, став справжнім шоком для підприємців.
Згідно з доповіддю Yale Budget Lab, середній тариф на імпорт до США досяг найвищого рівня з 1934 року. Навіть Walmart, найбільший рітейлер країни, оголосив про підвищення цін на деякі товари у відповідь на підвищення витрат через тарифи.
Ситуація може погіршитися, якщо США та Китай не досягнуть угоди протягом 90 днів. “Ця пауза може тимчасово допомогти розблокувати ефективну торгівельну блокаду, яка існувала”, – зазначив Стів Ламар, виконавчий директор Американської асоціації одягу та взуття. Проте він підкреслив, що 30-відсотковий тариф призведе до зростання цін під час сезону повернення до школи та свят.
Ламар також наголосив на необхідності довгострокової угоди не лише з Китаєм, а й з усіма торговими партнерами, щоб підприємства могли прогнозувати свої інвестиції та рішення щодо постачання.