На мітингу в Мічигані президент Трамп заявив, що «ми закінчуємо інфляційну нічну мрію». Проте керівники компаній готуються до протилежного сценарію, адже зростання торговельної невизначеності ставить їх перед новими викликами.
Протягом останніх тижнів компанії попереджали про можливі наслідки тарифів, які можуть порушити ланцюги постачання, знищити фінансові прогнози та підвищити ціни. Тепер вони опинилися перед новим дилемою: чи варто чесно пояснювати споживачам причини підвищення цін, чи ризикувати гнівом Трампа, як це сталося з Amazon.
Нагадаємо, що Трамп зателефонував Джеффу Безосу, щоб висловити своє обурення з приводу повідомлення, в якому стверджувалося, що Amazon планувала детально пояснити, як тарифи впливають на ціни. Amazon спростувала цю інформацію, зазначивши, що не розглядала таку можливість для свого основного сайту.
Прес-секретар Білого дому, Кароліна Левітт, під час брифінгу жорстко розкритикувала Amazon, звинувативши компанію у «ворожому та політичному» ставленні. Це ще раз підкреслює напруженість між великими корпораціями та адміністрацією Трампа.