У березні Енді Кац-Мейфілд, співзасновник бренду бритв Harry’s, почав запрошувати молодших співробітників на щомісячні зустрічі, зазвичай зарезервовані для його найвищих керівників. Мета полягала в тому, щоб працівники нижчих рівнів показали, як вони використовують генеративний штучний інтелект для покращення ланцюга постачання, фінансів та маркетингу.
Проте у Кац-Мейфілда була й інша мета: допомогти топ-менеджерам звикнути до використання штучного інтелекту в їхній щоденній практиці.
“Знайомство з цими інструментами відкриває людям очі”, — зазначив Кац-Мейфілд, який також є генеральним директором материнської компанії Harry’s, Mammoth Brands. “Через демонстрації люди думають: ‘О, це круто. Я не думав про це, але тепер розумію, чому це важливо для моєї команди.’”
Керівники порівнюють обіцянки штучного інтелекту з великими історичними подіями: початком інтернету, промисловою революцією, відкриттям Карла Фрідріха Гауса в теорії чисел. Проте, незважаючи на те, що ради директорів та топ-менеджери можуть вимагати впровадження штучного інтелекту для підвищення ефективності та конкурентоспроможності, багато з них не інтегрували його у своє повсякденне життя.