Топ-менеджери компаній вчаться використовувати штучний інтелект

Топ-менеджери на зустрічі з використанням штучного інтелекту

У березні Енді Кац-Мейфілд, співзасновник бренду бритв Harry’s, почав запрошувати молодших співробітників на щомісячні зустрічі, зазвичай зарезервовані для його найвищих керівників. Мета полягала в тому, щоб працівники нижчих рівнів показали, як вони використовують генеративний штучний інтелект для покращення ланцюга постачання, фінансів та маркетингу.

Проте у Кац-Мейфілда була й інша мета: допомогти топ-менеджерам звикнути до використання штучного інтелекту в їхній щоденній практиці.

“Знайомство з цими інструментами відкриває людям очі”, — зазначив Кац-Мейфілд, який також є генеральним директором материнської компанії Harry’s, Mammoth Brands. “Через демонстрації люди думають: ‘О, це круто. Я не думав про це, але тепер розумію, чому це важливо для моєї команди.’”

Керівники порівнюють обіцянки штучного інтелекту з великими історичними подіями: початком інтернету, промисловою революцією, відкриттям Карла Фрідріха Гауса в теорії чисел. Проте, незважаючи на те, що ради директорів та топ-менеджери можуть вимагати впровадження штучного інтелекту для підвищення ефективності та конкурентоспроможності, багато з них не інтегрували його у своє повсякденне життя.