TikTok Shop досягнув продажів понад 10 мільярдів доларів у 2023 році

Зображення інтерфейсу TikTok Shop

Торговельна платформа TikTok Shop набирає популярності в США, з продажами, які досягли понад 10 мільярдів доларів у 2023 році. Порівняно з 5 мільярдами доларів за аналогічний період минулого року, це свідчить про стрімке зростання інтересу до покупки товарів через популярну відео-платформу.

QVC, відомий телемагазин, адаптував свою стратегію до нового формату, переходячи на TikTok Shop і використовуючи улюблені фрази, такі як “Давайте подивимось на коментарі”. Цей підхід дозволяє залучати молодшу аудиторію, яка активно взаємодіє з контентом.

Варто зазначити, що TikTok Shop, незважаючи на своє зростання, все ще поступається за обсягом продажів китайській версії платформи Douyin, де в 2022 році витрати покупців перевищили 200 мільярдів доларів. Також TikTok не може зрівнятися з Amazon, який у 2022 році заробив 638 мільярдів доларів.