У Каннах на фестивалі Lions TikTok продемонстрував свою силу, незважаючи на попередні загрози заборони в США. Шість місяців тому ситуація виглядала критичною, коли Верховний Суд США підтвердив закон, що вимагав продажу додатку від китайського власника ByteDance або заборони. Однак під час цьогорічного фестивалю TikTok знову підтвердив свою популярність та значення.
Компанія організувала захід під назвою TikTok Garden у розкішному готелі Carlton, де її керівники та творці контенту зустрічалися з маркетологами та фанатами. Генеральний директор TikTok Шоу Чжу спілкувався з популярними творцями, які ділилися враженнями від зустрічей. Серед них були @ReesaTeesa, чий драматичний контент став основою для телевізійного шоу, та комік @AdamW.
Творці виступали на панелях, а шанувальники мали можливість насолодитися заходами, такими як “Frosé Soirées”. Інші керівники TikTok, включаючи команди з реклами, активно спілкувалися з маркетологами та брали участь у спортивних заходах, таких як піклбол.