TikTok оголосив про нову ініціативу, спрямовану на боротьбу з дезінформацією в своїй мережі. Згідно з повідомленням компанії, нова функція під назвою “Footnotes” дозволить обраним користувачам додавати контекст та інформацію до коротких відео, а також посилання на джерела цієї інформації.
У рамках цієї програми, яка розпочнеться найближчим часом, приблизно 80,000 кваліфікованих користувачів зможуть оцінювати корисність доданих приміток. Найвищі рейтинги будуть відображатися у нижній частині екранів усіх користувачів у США.
Ця ініціатива слідує прикладу таких компаній, як Meta та X, які вже реалізували подібні програми “community notes”. На відміну від них, TikTok не має наміру відмовлятися від своїх програм перевірки фактів. Компанія підкреслює, що продовжить співпрацювати з партнерами у сфері перевірки інформації, незважаючи на критичні зауваження щодо зменшення інвестицій у модерацію контенту з боку Meta та X.