Тарифи паралізують рекламну індустрію США

Тарифи та реклама в США

Американська рекламна індустрія, яка оцінюється в 380 мільярдів доларів, опинилася у складній ситуації через нові тарифи, які впливають на рішення рекламодавців. В умовах невизначеності, спричиненої змінами в торговій політиці, компанії почали утримуватися від витрат на рекламу.

Нещодавно адміністрація оголосила нові тарифи, які спочатку запровадили, потім скасували, а потім знову повернулися до жорсткого курсу щодо Китаю. Це призвело до того, що рекламодавці відчувають себе «паралізованими», як зазначає аналітик Jay Pattisall з Forrester.

Виникають запитання: чи варто рітейлерам інвестувати в телевізійну рекламу товарів, вироблених у країнах-партнерах, які стали вразливими? Як соціальні медіа-компанії повинні реагувати на можливу втрату китайських замовників, які раніше витрачали мільярди на рекламу? А як автовиробники можуть рекламувати автомобілі, які можуть коштувати споживачам значно більше, ніж роком раніше?

Ці питання ставлять під сумнів стратегії компаній на найближчі місяці, оскільки більшість з них перебуває у режимі «чекати та дивитися», зважаючи на невизначеність ринку.