Компанія Target оголосила про завершення своєї програми співпраці з цінами, яка діяла більше десяти років. Від 28 липня 2023 року покупці не зможуть отримати знижки на товари, якщо знайдуть їх дешевшими на сайтах Amazon або Walmart.
Політика цінового співпраці, запроваджена в 2013 році, дозволяла споживачам, які могли довести наявність ідентичного товару за нижчою ціною, отримати знижку в Target. Проте, за новими правилами, цінове співвідношення буде можливим лише на товари, що продаються за різними цінами в магазинах Target або на його веб-сайті.
Представник Target зазначив, що така зміна сприятиме більшій ймовірності отримання знижок на товари, які продаються в самій мережі.
На момент запровадження програми цінового співпраці тодішній генеральний директор Target Грег Стейнфельд підкреслив, що це дозволить клієнтам щодня отримувати найкращу цінову пропозицію.