Роздрібні торговці активізують маркетинг у соціальних мережах під час свят

Креативний контент у соціальних мережах під час свят

У передсвятковий період роздрібні торговці активізують свої зусилля в соціальних мережах, намагаючись залучити покупців. Наприклад, минулого року торговий центр South Coast Plaza в Каліфорнії розмістив кумедне відео на Instagram, в якому персонаж у костюмі «Мишачого короля» спускається ескалатором і взаємодіє з різними атрибутами святкового декору. Це відео, що стало частиною святкової маркетингової кампанії, зібрало понад 280,000 переглядів.

Дебра Ганн Даунінг, директор з маркетингу South Coast Plaza, зазначила, що соціальні мережі є головним джерелом інформації для споживачів. “Там, де наші клієнти”, – підкреслила вона.

Також, в Парижі, у магазині Samaritaine Paris Pont-Neuf, у цьому сезоні представили серію яскравих декорацій у вигляді ручних пластикових стрічок від художниці Ельзи Томковяк, щоб створити ідеальне місце для селфі. 15 грудня магазин планує презентувати гігантський адвент-календар, де кожен день буде розкриватися нова пропозиція, яка буде анонсована в Instagram Stories.