Акції споживчих брендів різко впали через нові мита

Акції споживчих брендів впали через нові мита

Акції великих споживчих брендів впали в ціні після оголошення президентом США Дональдом Трампом нових високих мит на товари з країн, таких як В’єтнам, Індонезія та Камбоджа, які є великими виробниками одягу та взуття. Це сталося в четвер, на наступний день після оголошення.

Багато спортивних брендів вже перенесли виробництво з Китаю до цих країн через попередні мита. Тепер вони також підпадають під нові обмеження. Акції Nike знизилися на 13%, до найнижчого рівня з 2017 року, оскільки більшість взуття та одягу виробляється поза США, зокрема у В’єтнамі.

Інші бренди, такі як Lululemon, Adidas і Puma, також зазнали значних втрат: їхні акції впали на 13%, 12% і 11% відповідно. JD Sports, британський рітейлер, втратив майже 8% своїх акцій.

Навіть розкішні бренди постраждали: акції Burberry знизилися на 10%, Kering – на понад 7%, а LVMH – на більше ніж 5%. Pandora, данський ювелір, також зазнав втрат у 11%, зазначивши, що нові мита можуть обійтися компанії в додаткові $178 мільйонів на рік.