Starbucks повідомив про зниження глобальних продажів у своїх магазинах, однак спостерігає перші ознаки стабілізації бізнесу. За даними компанії, продажі в магазинах, відкритих більше року, впали на 2% за три місяці, що закінчилися в червні, що стало вже шостим поспіль кварталом зниження.
Фінансовий директор Starbucks Кеті Сміт зазначила, що для відновлення компанії знадобиться більше часу. “Ми знаємо, що це тривалий процес, і багато чого відбувається за лаштунками. Ми очікуємо, що результати будуть помітні до кінця наступного року”, – додала вона під час телефонної конференції для інвесторів.
Незважаючи на зниження продажів, загальний дохід компанії зріс на 4%, досягнувши 9,5 мільярдів доларів, проте чистий прибуток на акцію знизився на 47% у порівнянні з минулим роком.