Starbucks повідомила про зниження прибутку, але керівництво стверджує, що стратегія відновлення працює. Генеральний директор компанії Брайан Ніккол під час квартальної конференції з інвесторами зазначив, що Starbucks не лише відновлює бізнес, а й робить його кращим.
Глобальні продажі в магазинах, відкритих не менше року, за перші три місяці року знизились на 1% у порівнянні з попереднім роком, що є покращенням у порівнянні з останніми кварталами. При цьому глобальні доходи зросли на 2,3%, досягнувши $8,7 мільярда, тоді як чистий прибуток впав на 50%, до $384,2 мільйона.
У Китаї, другому за величиною ринку Starbucks, продажі залишились на рівні минулого року, що є значним поліпшенням після падіння на 11% в минулому році. Ніккол раніше згадував про можливість пошуку стратегічного партнера в Китаї, але на останній конференції не надав нових деталей.
Акції компанії впали більш ніж на 6% у післяторговій торгівлі. Starbucks пояснила зниження прибутку витратами на найм нових працівників для реалізації стратегії відновлення та витратами на реструктуризацію. Під час кварталу компанія оголосила про скорочення 1100 корпоративних працівників.