Starbucks повідомляє про зниження прибутку, але стратегія відновлення працює

Starbucks кава та бізнес

Starbucks повідомила про зниження прибутку, але керівництво стверджує, що стратегія відновлення працює. Генеральний директор компанії Брайан Ніккол під час квартальної конференції з інвесторами зазначив, що Starbucks не лише відновлює бізнес, а й робить його кращим.

Глобальні продажі в магазинах, відкритих не менше року, за перші три місяці року знизились на 1% у порівнянні з попереднім роком, що є покращенням у порівнянні з останніми кварталами. При цьому глобальні доходи зросли на 2,3%, досягнувши $8,7 мільярда, тоді як чистий прибуток впав на 50%, до $384,2 мільйона.

У Китаї, другому за величиною ринку Starbucks, продажі залишились на рівні минулого року, що є значним поліпшенням після падіння на 11% в минулому році. Ніккол раніше згадував про можливість пошуку стратегічного партнера в Китаї, але на останній конференції не надав нових деталей.

Акції компанії впали більш ніж на 6% у післяторговій торгівлі. Starbucks пояснила зниження прибутку витратами на найм нових працівників для реалізації стратегії відновлення та витратами на реструктуризацію. Під час кварталу компанія оголосила про скорочення 1100 корпоративних працівників.