Starbucks оголосила про угоду з Boyu Capital, приватною інвестиційною компанією, щодо продажу до 60% своїх роздрібних операцій у Китаї за 4 мільярди доларів. Угода передбачає створення спільного підприємства, яке управлятиме майже 8,000 магазинами Starbucks у країні.
Відповідно до угоди, Starbucks залишиться власником бренду та ліцензуватиме свою інтелектуальну власність новій структурі. Компанія прогнозує, що вартість її роздрібного бізнесу в Китаї перевищить 13 мільярдів доларів, включаючи прибуток від продажу, залишкову частку 40% та очікувані ліцензійні збори протягом наступного десятиліття.
Генеральний директор Starbucks Брайан Ніккол зазначив, що це партнерство дозволить об’єднати силу бренду Starbucks, експертизу в кавовій індустрії та культуру партнерства з глибокими знаннями Boyu про китайський ринок.
