Споживачі в США продемонстрували активність під час святкового сезону, незважаючи на економічні виклики. Згідно з даними Mastercard, витрати на покупки зросли на 3,9% з 1 листопада по 21 грудня цього року в порівнянні з минулим роком.
Ця інформація, викладена у звіті SpendingPulse, що аналізує дані про роздрібні продажі, свідчить про стійкість витрат американців, які продовжували відвідувати магазини та ресторани, незважаючи на зростання цін. Водночас споживачі шукали вигідні пропозиції, порівнюючи ціни як в магазинах, так і онлайн, і купуючи товари зі знижками.
Ці результати відображають настрої американських споживачів, які намагаються управляти своїми домогосподарствами в умовах непевної економіки, що включає в себе тарифи, державне закриття, зростаюче безробіття та постійну інфляцію.
