Споживачі відчувають тягар мит: компанії підвищують ціни

Ілюстрація впливу мит на ціни для споживачів

Компанії починають перекладати витрати, пов’язані з митами, на споживачів. Після початкового періоду, коли багато підприємств намагалися поглинути додаткові витрати під час торгової війни президента Трампа, дані свідчать про те, що вони вичерпують свої можливості для утримання цін на стабільному рівні. Зниження прибутковості змушує компанії підвищувати ціни.

Згідно з даними уряду, у червні ціни на товари, які підпадають під дії мит, зросли. Це стосується таких категорій, як домашнє приладдя, іграшки та побутова техніка. Зокрема, великі корпорації, такі як Adidas, Procter & Gamble і Stanley Black & Decker, повідомили інвесторам про підвищення цін або плани щодо цього, щоб компенсувати витрати на митні збори.

„Ми не зацікавлені в тому, щоб працювати з нижчими маржами, особливо через мита”, – зазначив Річард Вестенбергер, фінансовий директор компанії Carter’s, під час телефонної конференції з аналітиками. „Якщо це постійне збільшення наших витрат, нам потрібно знайти спосіб покрити ці витрати”.