Spotify оголосив, що з початку року виплатив більше 100 мільйонів доларів подкастерам. Ці кошти стали результатом програми, запровадженої у 2025 році, яка відкрила нові джерела доходу для авторів. Компанія прагне залучити більше творців та їхніх слухачів, оскільки зростання популярності відеоподкастів перемістило багато з них на YouTube.
За даними звіту Edison Research, більше половини американців старше 12 років переглядали відеоподкасти, переважно на YouTube. Spotify, який заявляє про досягнення 1 мільярда слухачів подкастів щомісяця, намагається конкурувати з цим домінуючим гравцем, оскільки раніше аудіоплатформи, такі як Spotify та Apple Podcasts, залишаються позаду. Хоча Spotify запровадив відеоподкасти ще в 2019 році, кількість його слухачів становить близько 170 мільйонів на місяць з загальної аудиторії у 675 мільйонів.
Згідно з даними, YouTube виплатив понад 70 мільярдів доларів творцям і медіа-компаніям з 2021 по 2024 роки, що підкреслює значний відрив Spotify від лідера у цій сфері.