Американські споживачі витрачають більше цього святкового сезону, оскільки рітейлери пропонують значні знижки. За даними Національної асоціації роздрібної торгівлі, рекордна кількість – 203 мільйони людей – здійснили покупки під час вихідних Дня подяки. Загалом онлайн-продажі зросли до понад 44 мільярдів доларів з Дня подяки до Кіберпонеділка, що на 8% більше, ніж минулого року, за даними Adobe Analytics.
Проте споживачі, які стикаються з інфляцією та економічною невизначеністю, протягом року активно шукають знижки та використовують купони. Вони відчувають тиск через тарифи та високі процентні ставки, тому почали використовувати стратегії, такі як “купити зараз, платити пізніше” при оформленні покупок. Магалі Дарлінг, комерційний директор RetailMeNot, зазначила, що споживачі виявляють стійкість, перетворюючи її на стратегію. “Це довгостроковий зсув у підході споживачів до витрат, з акцентом на те, щоб кожен долар працював ефективніше,” – сказала вона.
