У Сінгапурі туристичний парк Mandai Wildlife Reserve запустив нову маркетингову кампанію, залучивши своїх працівників для створення контенту. Відео, де два співробітники, одягнені у формені костюми, описують парк, стало вірусним, завдяки використанню сленгу покоління Z. Один із них з гумором говорить: “Pop off, queen”, а інший відповідає “Slay”.
Цей проект став частиною ширшої тенденції, коли компанії все більше звертаються до власних працівників для просування бренду. Замість того, щоб покладатися виключно на впливових осіб у соціальних мережах, компанії активно залучають своїх співробітників, включаючи тих, хто працює в інших сферах.
Наприклад, на офіційній сторінці Lego у TikTok дизайнери діляться своїм процесом, а Instagram-сторінка Delta Air Lines, що носить назву “Life at Delta”, демонструє робочі дні авіаційних техніків. Швидка фуд-мережа Portillo’s оголосила про створення внутрішньої програми впливу, яка допоможе співробітникам розвивати свої особисті акаунти.
