У Сполучених Штатах спостерігається значний спад у туристичній галузі, зокрема, у подорожах з Канади, які знизилися на 15.2% у порівнянні з квітнем минулого року. Це сталося на фоні загальної невизначеності, що охопила туристичний сектор, який раніше сподівався на зростання.
Авіакомпанії почали знижувати ціни на квитки у відповідь на зменшення попиту. Готельні мережі, такі як Marriott, Hyatt та Hilton, відзначають уповільнення зростання та знижують прогнози доходів. Airbnb також очікує уповільнення зростання у другому кварталі, а Expedia знизила свої очікування щодо бронювання та доходів.
Президент дослідницької компанії Tourism Economics Адам Сакс зазначив, що “недостатньо популярні політичні рішення, пов’язані з Україною чи торгівлею, негативно впливають на імідж країни”. За його прогнозами, у 2025 році міжнародні прибуття до США зменшаться на 9.4%, тоді як раніше очікувалося зростання на 9%.
Згідно з аналізом New York Times, міжнародні подорожі до США знизилися лише незначно до квітня, за винятком різкого зменшення прибуттів з Канади.