Уряд США розглядає можливість скасування субсидій на технологію старт-стоп, яка автоматично вимикає двигун автомобіля під час зупинок. Це рішення може вплинути на мільйони водіїв, адже старт-стоп техніка здатна зменшити витрати пального на 5-10%.
Технологія старт-стоп стала популярною з 2012 року, коли Агентство з охорони навколишнього середовища (E.P.A.) почало надавати кредити виробникам, які впроваджували цю функцію. Проте новий адміністративний курс під керівництвом Лі Зелдіна ставить під сумнів доцільність цих субсидій, оскільки багато водіїв вважають старт-стоп неприємною особливістю.
Багато скептиків стверджують, що технологія не забезпечує значних заощаджень, а також викликає занепокоєння через можливий знос двигуна та відключення кондиціонера в спекотні дні. Виробники, такі як Volkswagen та BMW, активно використовують старт-стоп у своїх моделях, але якщо E.P.A. скасує субсидії, це може загрожувати подальшому впровадженню цієї технології.
Варто зазначити, що цілі щодо зменшення викидів CO2 змінюються з кожною адміністрацією, і це може вплинути на майбутні рішення щодо старт-стоп.