Ruffians виходить на американський ринок з новими продуктами

Ruffians products for grooming available in USA

Малий бізнес по всьому світу стикається з новими тарифами, митними зборами та складною документацією при продажу товарів у Сполучених Штатах. Проте, компанія Ruffians, мережа британських барбершопів, не відмовляється від своїх планів виходу на американський ринок.

Продуктова директорка компанії, Анна Уортінгтон, повідомила, що з осені Ruffians почала онлайн-продажі своїх засобів для догляду через Nordstrom та Amazon. “Якщо ви хочете бути брендом і досягти успіху, вам потрібно працювати в США”, – зазначила вона.

Цей ринок є першим закордонним для Ruffians, і компанія готова на деякі фінансові жертви для досягнення успіху. Уортінгтон зазначила, що ціни на продукцію, включаючи святкові набори, будуть настільки низькими, що компанія може не отримати прибутку. Пріоритетом є забезпечення достатньої кількості продажів, щоб Nordstrom погодився пропонувати продукцію в своїх фізичних магазинах у наступному році.