Незважаючи на нещодавню угоду про припинення вогню між Сполученими Штатами та групою Хуті, найбільші комерційні судноплавні компанії продовжують уникати Червоного моря та Суецького каналу. Цей факт підтверджує невдачу спроби відновлення безпеки в цих важливих торгових шляхах.
Угода про припинення вогню, що почалася 6 травня, поклала край кампанії США, в ході якої було здійснено понад 1100 авіаударів по Хуті в Ємені. Ця кампанія стала джерелом незручностей для адміністрації Трампа, оскільки інформація про групові чати щодо ударів стала публічною. Хоча Пентагон планував тривале бомбардування, президент Трамп зупинив його через 50 днів.
Редактор Lloyd’s List, Річард Мід, зазначив: “Якщо метою було відновлення свободи навігації, результати говорять самі за себе: судноплавна індустрія не повернулася”. За його словами, обсяги судноплавства через Червоне море зменшилися приблизно на три п’ятих з 2023 року, коли Хуті почали атакувати судна на знак солідарності з ХАМАСом у його війні з Ізраїлем у Газі. Більші судноплавні компанії, побоюючись атак, обирають значно довший маршрут навколо південного краю Африки для перевезення вантажів між Азією та Європою.