Цього року Porsche стикається з серйозними викликами. У китайських покупців зменшується інтерес до розкішних спортивних автомобілів, а компанія не може досягти успіху з електромобілями, на які покладала великі надії. Додатково, акції Porsche досягли рекордно низького рівня.
Крім того, президент США Дональд Трамп запровадив 25% мит на всі автомобілі, імпортовані до Сполучених Штатів, починаючи з квітня. Нещодавно він оголосив про можливе підвищення тарифу до 50% для всіх продуктів з Європейського Союзу, що призвело до подальшого падіння акцій Porsche та спонукало європейських лідерів і автомобільних керівників до термінових переговорів.
Всі провідні автовиробники Європи відчувають негативний вплив цих мит, особливо в умовах зростаючої конкуренції з боку китайських виробників. Однак, на відміну від BMW, Mercedes-Benz та Volkswagen, Porsche виробляє всі свої автомобілі виключно в Німеччині, що робить компанію більш вразливою до загроз з боку китайських конкурентів та зростаючих мит в США.
«Це справді ідеальний шторм», – зазначив Харальд Хендрікс, керуючий директор Citi Research, який спеціалізується на європейському автомобільному секторі. «Ми маємо потрійний виклик: Китай, невдалу стратегію електромобілів, і тарифи Трампа, які виявилися значно суворішими, ніж очікувалося».