Pop Mart запускає міні-версію ляльок Labubu, акції зростають на 12%

Міні-ляльки Labubu

Китайський рітейлер Pop Mart повідомив про запуск міні-версії своїх популярних ляльок Labubu, що викликало зростання акцій компанії на понад 12%. Генеральний директор Wang Ning оголосив про новий продукт під час телефонної конференції з інвесторами, зазначивши, що міні Labubu зможуть кріпитися до мобільних телефонів.

Ляльки Labubu стали справжнім трендом по всьому світу, їх часто можна побачити на дизайнерських сумках, а їхніми шанувальниками є такі зірки, як Ріанна та учасниця K-pop групи Blackpink Ліза. Попередні новинки компанії розліталися за лічені хвилини, а самі ляльки стали символом сучасної поп-культури.

Попри те, що більшість доходів Pop Mart надходить з Китаю, компанія зафіксувала зростання доходів у США на 1142% за перші шість місяців цього року. Загалом, дохід Pop Mart у першій половині року зріс більш ніж на 200% у порівнянні з попереднім роком, завдяки попиту на ляльки Labubu.

Уряд Китаю вважає успіх Labubu яскравим прикладом того, як місцевий продукт може досягти міжнародного визнання. Поп Mart планує відкрити близько трьох нових магазинів щотижня до кінця року, з очікуванням досягти більше 60 магазинів у США.