Молодь покоління Z активно впроваджує так звану «культуру задоволення», що виявляється у прагненні балувати себе маленькими розкішами, незважаючи на фінансову невизначеність. Згідно з новим опитуванням, проведеним командою Better Money Habits банку Америки серед близько 1000 представників цього покоління, понад половина опитаних купують собі невеликі ласощі щонайменше раз на тиждень.
Наомі Барралес, 25-річна маркетологиня, розповідає, що після хорошого робочого дня, наприклад, коли отримує комплімент від керівника, вона дозволяє собі два веганських печива на день народження. Такі маленькі радощі стали для неї ритуалом, і навіть коли ціни на улюблені ласощі зростають, вона не відмовляє собі у задоволенні. “Це щось, що я можу просто взяти і не думати про це”, – говорить вона.
Серед популярних дрібниць, які обирають молоді люди, є дорогі кави, десерти та навіть іграшки, які вартують більше 30 доларів. Це свідчить про прагнення до самозадоволення і потребу в невеликих радощах у повсякденному житті, навіть якщо це виходить за межі бюджету.