У Сан-Франциско місцеві підприємства взяли на себе ініціативу підтримати цьогорічний фестиваль Pride, оскільки великі компанії, такі як Comcast і Anheuser-Busch, відмовилися від спонсорства. Фестиваль, що святкує життя Л.Г.Б.Т.К. спільноти, потребує більше 1 мільйона доларів для проведення заходу 28-29 червня.
Раян Джонс, власник пекарні Hot Cookie, оголосив про рішення пожертвувати 5% від продажів своїх найпопулярніших печив на підтримку фестивалю. Він закликав інших місцевих бізнесменів також взяти участь у цій ініціативі, підкреслюючи важливість підтримки не лише Л.Г.Б.Т.К. спільноти, але й місцевої економіки.
По всій країні фестивалі Pride стикаються з фінансовими труднощами, оскільки великі корпорації зменшили фінансування, що стало результатом загального зменшення інвестицій у програми різноманітності під час другого терміну президентства Трампа. Місцеві підприємства намагаються заповнити цей дефіцит, щоб забезпечити проведення святкувань.