PepsiCo знижує прогноз прибутків через скорочення споживчих витрат

Зображення фінансового звіту PepsiCo

Споживачі, занепокоєні економічною ситуацією, скорочують витрати, що негативно впливає на продажі великих компаній, таких як PepsiCo. У четвер, 22 березня, PepsiCo оголосила про зниження прогнозів прибутків на весь рік, пояснюючи це зменшенням споживчих витрат та підвищенням глобальних тарифів.

Фінансовий директор PepsiCo, Джеймі Кофілд, зазначив, що ситуація на ринку погіршилася в порівнянні з трьома місяцями тому. Компанія, яка виробляє напої Pepsi та Gatorade, а також популярні закуски, такі як Doritos і Cheetos, знизила прогноз прибутку до нуля, замість очікуваного зростання в середніх однозначних відсотках. За останній квартал компанія повідомила про падіння доходів на 1,8% до 17,9 мільярда доларів та зниження чистого прибутку на 10% до 1,8 мільярда доларів у порівнянні з минулим роком.