PepsiCo оголосила про плани вивести на ринок нові, більш здорові версії своїх популярних брендів чіпсів та напоїв, додаючи до них білок та клітковину. Це рішення стало відповіддю на зростаючий попит споживачів на корисні продукти, про що повідомили представники компанії під час конференції з інвесторами.
Генеральний директор PepsiCo Рамон Лагуарта зазначив, що “білок є швидко зростаючим сегментом у категорії продуктів харчування та напоїв”. Він підкреслив, що споживачі все більше впроваджують білкові рішення у своє харчування. Компанія прагне запропонувати споживачам не просто маленькі зміни, а значні рішення з використанням великих брендів.
Хоча компанія не уточнила, які саме снеки чи напої будуть збагачені білком чи клітковиною, ймовірно, вони з’являться в нових напоях та продуктах Quaker. PepsiCo також оголосила про перезапуск двох своїх великих брендів, Lay’s та Tostitos, без штучних барвників та ароматизаторів до кінця цього року.
Компанія планує в майбутньому представити лінійку Cheetos та Doritos без штучних компонентів, підкресливши успіх своїх безцукрових напоїв на глобальному ринку.