З осені 2023 року спостерігається значний зріст попиту на подорожі, особливо в Європі та США. Згідно з даними Booking.com, запити на традиційні пляжні напрямки, такі як Гемптонс, зросли на 78% у вересні та на 45% у жовтні порівняно з попереднім роком. Кількість бронювань у Дубліні також збільшилася на 35% у осінній період в порівнянні з літом, як зазначає Expedia.
Окрім того, консорціум висококласних туристичних агентств Virtuoso повідомляє про підвищення бронювань на 30% цього року. Готелі Fairmont у США, Канаді та Карибському басейні зафіксували майже подвоєння заповнюваності в міжсезоння з 2019 року. Омер Ака, виконавчий директор Raffles і Fairmont, вказує на вплив віддаленої роботи, зростання музичних подій та бажання мандрівників подорожувати за своїми інтересами, а не за сезонами.
Цей осінній бум подорожей також відображає загальний ріст у туристичній індустрії. За даними Всесвітньої ради з туризму та подорожей, у 2022 році 1,4 мільярда людей подорожували за кордон, що є значним зростанням порівняно з 673 мільйонами у 2000 році.