Нік Фостер закликає переглянути підходи до прогнозування майбутнього

Нік Фостер закликає до нових методів прогнозування

Нік Фостер, який працював у таких компаніях, як Nokia, Sony, Dyson та Apple, закликає переглянути підходи до прогнозування майбутнього. У своєму новому виданні книги “Could Should Might Don’t” він стверджує, що традиційні методи виявляються недостатніми для орієнтації в умовах швидкого технологічного розвитку.

Фостер, який також очолює дизайн у Google X, вважає, що багато компаній не вміють ефективно планувати своє майбутнє. “Це навичка, яка недорозвинена у майже всіх, з ким я коли-небудь працював”, – зазначає він.

У розмові з DealBook Фостер підкреслив, що важливо мати більш структурований підхід до вивчення можливостей і ризиків у світі, який швидко змінюється.