Компанія The New York Times у середу оголосила про значний приріст доходів від реклами та підписок у другому кварталі 2023 року, збільшивши кількість платних цифрових підписників на 230 000.
На сьогоднішній день загальна кількість підписників видання, включаючи як друковані, так і цифрові продукти, становить 11,88 мільйона. Серед них 11,3 мільйона підписників користуються лише цифровими продуктами компанії. Згідно з планами, The New York Times прагне досягти 15 мільйонів підписників до кінця 2027 року.
Водночас кількість друкованих підписників зменшилася до 580 000, що на 20 000 менше, ніж у першому кварталі 2023 року та на 50 000 менше, ніж рік тому.
Загальний дохід компанії у другому кварталі зріс на 9,7% порівняно з минулим роком, досягнувши 685,9 мільйона доларів. Прибуток до оподаткування зріс майже на 28%, склавши 133,8 мільйона доларів.