Netflix повідомив про зростання доходу на 17% у третьому кварталі 2023 року, що стало можливим завдяки успіху фільму “KPop Demon Hunters”, а також новим проектам, як “Happy Gilmore 2” та другий сезон “Wednesday”. Згідно з даними компанії, чистий прибуток зріс на 8% завдяки зростанню підписників, рекламі та іншим продажам.
Фільм “KPop Demon Hunters”, випущений на Netflix наприкінці серпня, став найпопулярнішим у історії платформи з 325 мільйонами переглядів. Він також вперше очолив бокс-офіс, коли був показаний в кінотеатрах. Восени фільм знову з’явиться в кінотеатрах на Хелловін.
Саундтрек фільму також досяг вершин музичних чартів, а костюми головних персонажів користуються великим попитом. Netflix оголосив про угоду з Mattel та Hasbro на випуск іграшок та ігор, пов’язаних з фільмом, починаючи з 2026 року.