Netflix анонсував суттєве оновлення своєї домашньої сторінки, яке відбудеться вперше за 12 років. Зміни набудуть чинності з наступного тижня, і новий дизайн буде стосуватися телевізійних екранів. Компанія прагне створити більш привабливий вигляд, зосередившись на меншій кількості заголовків, але з більшою кількістю відео та анімації, щоб спонукати користувачів натискати «плей» і залишатися на платформі.
Остання серйозна зміна домашньої сторінки відбулася в 2013 році, коли Netflix мав лише трохи більше 30 мільйонів підписників. Сьогодні їх кількість перевищує 300 мільйонів, а компанія випустила тисячі оригінальних телевізійних шоу та фільмів.
Новий інтерфейс включатиме навігаційну панель у верхній частині екрана, а також «відповідні рекомендації», які будуть пропонувати контент на основі пошукових запитів користувача в реальному часі. Також з’явиться можливість акцентувати увагу на нових типах контенту, таких як прямі трансляції.
Грег Пітерс, співкерівник компанії, зазначив, що основна мета полягає в спрощенні процесу вибору контенту для користувачів.