У 2012 році, коли Марк Цукерберг, генеральний директор Facebook, витратив 1 мільярд доларів на придбання Instagram, багато хто вважав це рішення недоумством. Відомий телеведучий Джон Стюарт тоді жартував: «Мільярд доларів? За програму, яка лише псує ваші фотографії?» Думка Стюарта знайшла відгук у багатьох, адже Facebook, на думку більшості, переплатив за застосунок з фільтрами для фото.
Два роки потому Цукерберг знову відкрив гаманець, коли Facebook погодився купити WhatsApp за 19 мільярдів доларів. Багато американців навіть не знали про цей месенджер, який був популярний за межами США, але не так відомий всередині країни.
Тепер, з огляду на успіх Instagram і WhatsApp, виникає питання: що б сталося, якби Цукерберг не зробив ці покупки? Як змінився б ландшафт соціальних мереж без цих додатків?