MrBeast розширює свій бізнес за межі YouTube

MrBeast на фоні своїх нових бізнес-ініціатив

Джиммі Дональдсон, відомий як MrBeast, залишається найпопулярнішим YouTuber у світі, наближаючись до 500 мільйонів підписників після 13 років активної діяльності на платформі. Проте, з 2022 року він свідомо відходить від виключного контенту на YouTube, розширюючи свій бізнес і змінюючи уявлення про термін “творець”.

Сьогодні MrBeast займається виробництвом шоколаду, розробкою іграшок, планує стати банкіром та є власником тематичного парку в Саудівській Аравії. Його компанія Beast Industries оцінюється більш ніж у 5 мільярдів доларів.

Крім того, компанія MrBeast розширилася до сфери потокового контенту. “Чудову історію можна розповісти в 30-хвилинному відео на YouTube,” – зазначив він на саміті DealBook. “Але з серіалом ви можете залучити глядачів до бренду більше”.