У квітні, під час виставки дизайну Salone del Mobile в Мілані, модний бренд Miu Miu організував літературний клуб, що привернув більше 2000 відвідувачів. Цей захід, спроектований під керівництвом Мiuccia Prada, став культурним досвідом для популяризації мистецтв.
На заході було представлено 96-сторінковий бренд-гід, що містив палітру кольорів з шести відтінків оранжевого, синього та охри, а також спеціальний логотип, що використовувався на плакатах, банерах, цифрових оголошеннях, меню, підстаканниках, олівцях, зошитах та інших матеріалах. Гості мали можливість відпочити на кушетках з бахромою, освітлених настільними лампами, у вбранні Miu Miu.
Захід був реалізований за підтримки двох зовнішніх агенцій — 2×4 з Нью-Йорка та Kennedy з Лондона, які нещодавно об’єдналися під одним власником. Ці компанії, що раніше працювали незалежно, тепер входять до складу компанії Independents, яка за останні два роки придбала 13 малих агентств по всьому світу.