McDonald’s відзначає зростання продажів, зокрема завдяки новим акціям. У другому кварталі, що закінчився 30 червня, глобальні продажі в ресторанах зросли на 3,8% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Основним фактором цього зростання став 2,5% приріст у США.
Нещодавно продажі компанії дещо сповільнилися через економічні виклики, зокрема високий рівень інфляції та підвищення процентних ставок, що вплинуло на витрати споживачів, особливо з низькими доходами.
У звітному кварталі McDonald’s вирішила активізувати акційні пропозиції, щоб залучити клієнтів. У квітні компанія запровадила спеціальну пропозицію на страви, приурочену до виходу фільму за мотивами популярної гри Minecraft. У травні були повернуті улюблені курячі палички McCrispy. Також продовжено акцію на страви за $5, яка була запроваджена минулого літа.
Глобальний дохід мережі, включаючи доходи від франчайзі, зріс на 5% у другому кварталі, досягнувши $6,8 мільярдів. Прибуток збільшився на 11%, до $2,2 мільярдів.