Ласкаво просимо до світу моди, де новий максі-сукня від Lululemon вже викликала бурю обговорень в інтернеті. Ця модель, що може носитися двома способами, як довга безручна сукня або спідниця, стала темою численних відео на TikTok, зібравши мільйони переглядів.
Ціна на цю сукню складає 148 доларів, що викликало неоднозначну реакцію серед користувачів. “Це шалена ціна для будь-якої сукні, не кажучи вже про сукню з матеріалу для активного відпочинку, яка повинна бути повсякденною”, – зазначила Ніккі Ямітковскі, 21-річна дівчина, чия реакція на сукню набрала 2.5 мільйона переглядів.
Обговорення навколо цієї сукні підкреслює, як мода може розділяти думки в соціальних мережах, де користувачі активно висловлюють свої думки про стиль і ціну.