Фільм «Ліло і Стіч» став однією з найприбутковіших стрічок останніх років. Ремейк, який вийшов у прокат 10 днів тому, зібрав $610 мільйонів у всьому світі, незважаючи на початкові плани випустити його безпосередньо на стрімінгових платформах. Вартість виробництва становила $100 мільйонів, а витрати на маркетинг – не менше $75 мільйонів.
Спочатку «Ліло і Стіч» вийшов у 2002 році і не отримав значного успіху в прокаті, але з часом персонаж Стіч завоював популярність. Його історія отримала кілька сиквелів і анімаційних серіалів. Однак, новий живий ремейк перевершив усі очікування, і, за прогнозами аналітиків, може досягти $1 мільярда в касових зборах, якщо буде успішно прийнято в Японії, де фільм стартує цього тижня.