Два підприємці, Кара Сантана Лето та Степані Суганамі, запустили новий бренд для собак під назвою Lil Luv Dog у серпні. Цей проект виник у відповідь на те, що вони називають “безвібровими” продуктами для догляду за собаками. Лето та Суганамі вважають, що існуючі товари для домашніх улюбленців часто мають неестетичний дизайн, що не відповідає сучасним смакам молоді.
За словами Лето, більшість товарів виглядають “нудно” та “гучно”, з великими пластиковими пляшками та яскравими кольорами. “Мені незрозуміло, для кого ці продукти насправді розроблені”, – зазначає Суганамі. Їхня цільова аудиторія – молодь, яка витрачає більше на своїх собак, ніж на себе, і віддає перевагу стильним брендам.
